Junior Channel Marketeer
Wat je doet
Als Junior Channel Marketeer ben jij betrokken bij tientallen projecten, variërend van lokale activaties en content ontwikkeling tot de lancering van een nieuwe website voor het foodservicekanaal. Jij bent dagelijks bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van deze projecten. Het ene moment zorg je voor de juiste materialen en brochures, dan ga je aan de slag met een loyalty-programma en het volgende moment stort jij je op het ontwikkelen van een communicatiecampagne. Uitstekende projectmanagementskills zijn dus absoluut onmisbaar. De rol omvat zowel het uitvoeren van bredere merkplannen als het ontwikkelen van kanaalspecifieke activiteiten. Dankzij jouw inspanningen en ondersteuning van het marketing en salesteam draag jij substantieel bij aan het versnellen van de groei in foodservice en de categorieën. Vandemoortele zoekt een strak georganiseerde en energieke Junior Channel Marketeer die sterk is in het bewaren van het overzicht. Het is een must dat je houdt van veel afwisseling in je dagelijkse werkzaamheden.
Wat de organisatie biedt
- Een afwisselende rol waarbij je bij tientallen (channel) marketingprojecten betrokken bent, waaronder de lancering van een nieuw digital platform voor foodserviceklanten
- Werken in een groeimarkt met een duidelijke focus op foodservice
- Een plek bij een no-nonsense, open en marktgerichte voedingsmultinational
- Een collegiaal, ambitieus en gedreven team waar veel wordt samengewerkt en in oplossingen gedacht wordt
- Goede mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en interessante (inter)nationale doorgroeikansen
- 4-daagse werkweek is bespreekbaar en hybride werken is mogelijk, 25 vakantiedagen + 12 ATV-dagen
Wie jij bent
- 1+ jaar relevante ervaring, liefst in product marketing of communicatie
- Uitstekende projectmanagementskills, kan goed organiseren en prioriteiten stellen
- Sterk en creatief in het verzorgen van content, zowel tekstueel als visueel
- Excellente communicatieve vaardigheden, teamplayer
- Klantgericht, can-do mentaliteit, leergierig, stevige persoonlijkheid, flexibel, oog voor detail
- Goede beheersing Nederlands en Engels
Ideale match voor
- Een leergierige Channel Marketeer die ijzersterk is in projectmanagement en snel wil groeien in het vak
- Een proactieve kandidaat die graag samenwerkt met veel verschillende collega’s en een passie heeft voor food
Lees hier het Werken bij Vandemoortele-interview.
Waar je werkt
Vandemoortele (VDM) is een toonaangevend voedingsmiddelenbedrijf in Europa, dat bouwt aan de categorieën diepgevroren bakkerijproducten en margarines, oliën en vetten. Topkwaliteit en smaak zijn centrale uitgangspunten. De producten worden verkocht in vier kanalen; retail, foodservice, industrie en ambachtelijke bakkerijen. In Nederland opereert VDM vanuit Zeewolde.
“Jij krijgt een kijkje in de keuken van veel verschillende projecten bij een van de key countries van Vandemoortele, want Nederland loopt voorop op het gebied van onder meer category development en R&D.”