https://peopleselect.nl/youngprofessional/opdrachtgevers/storck/junior-trade-marketeer/
People Select Young Professional
Vacature ingevuld

Junior Trade Marketeer

1+ jaar
Hoevelaken | 03 okt

Wat je doet

Als Junior Trade Marketeer ga jij aan de slag met het maken van diepgaande analyses op basis van verschillende databronnen. De insights die dit oplevert vertaal je door in concrete en inspirerende adviezen en plannen op maat voor een breed klantenpakket. Dankzij jouw inzichten en storytelling zorgt het sales- en marketingteam vervolgens voor verdere groei van de verschillende merken bij de klant. Daarnaast werk je mee aan allerlei projecten rondom bijvoorbeeld product launches, waarvoor jij fact-based mede bedenkt hoe deze het best in de Nederlandse markt gezet kunnen worden. Jij signaleert proactief kansen en weet alle relevante data moeiteloos om te zetten in aansprekende en toegankelijke plannen en aanbevelingen.

De Junior Trade Marketeer ontwikkelt mede en implenteert een categorievisie, doet voorstellen voor promoties en activaties, maakt schapadviezen en is bezig met shopper-, markt- en promo-analyses. In eerste instantie ligt jouw focus grotendeels op de merken als Toffifee en Werther’s Original. Storck zoekt een proactieve en analytisch sterke Junior Trade Marketeer die data met gemak vertaalt naar concrete, heldere plannen en mogelijkheden. De ideale kandidaat is commercieel ingesteld en heeft liefst al enige kennis van retail.

 

Wat de organisatie biedt

  • Een analytische rol waarmee je zorgt voor groei van meerdere A-merken bij een breed klantenpakket
  • Een ondernemend en informeel team en veel samenwerking met sales en marketing
  • Werken bij een internationale topspeler in zoetwaren
  • Volop mogelijkheden om jezelf snel te ontwikkelen in het vak en om je rol verder te verzwaren/verbreden
  • Hybride (thuis)werkmogelijkheden

 

Wie jij bent

  • 1+ jaar commerciële ervaring, bijvoorbeeld in sales of trade marketing, liefst bij een A-merk in FMCG
  • Analytisch en cijfermatig ijzersterk, ervaring met Nielsen/GfK-data is een plus
  • Uitstekende communicatieve en presentatievaardigheden,
  • Commercieel, proactief, assertief, doorzettingsvermogen, can-do mentaliteit
  • Zelfstandig, energiek, pragmatisch, flexibel en leergierig
  • Goede beheersing Nederlands en Engels

 

Ideale match voor

  • Een beginnend Trade Marketeer die houdt van puzzelen met data en zich wil verdiepen in het vak
  • Een kandidaat die graag heldere, concrete adviezen maakt en het leuk vindt om zelf af en toe contact te hebben met de klant

Waar je werkt

Storck is een internationale topspeler in zoetwaren en produceert iconische merken als Merci, Werther’s Original, Knoppers en Toffifee. Miljoenen mensen genieten wereldwijd elke dag van hun producten, want de chocolade en snoepjes worden in meer dan 100 landen verkocht. In Nederland is het bedrijf marktleider in de categorie chocoladespecialiteiten. De cultuur is ondernemend, internationaal en informeel.

Lees meer over Storck

“Ben jij commercieel en kan jij goed data door vertalen naar nieuwe inzichten? Dan is deze uitdagende trade marketing positie precies wat je zoekt.”
Manon Dortland
Trade Marketing Manager

Meer informatie? Vragen? Neem contact op.

© 2022 People Select Young Professional - Maliebaan 80A 3581 CW Utrecht - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04