https://peopleselect.nl/youngprofessional/opdrachtgevers/la-lorraine-bakery-group/junior-marketeer-foodservice/
People Select Young Professional

Junior Marketeer Foodservice

1+ jaar
Midden Nederland | 08 okt

Wat je doet

De Junior Marketeer Foodservice is verantwoordelijk voor alle marketing en communicatie binnen de foodservicekanalen. Jij ontwikkelt samen met de Marketing Manager de lokale marketingcommunicatie-strategie voor de producten en merken, die gaat zorgen voor verdere groei, en implementeert deze vervolgens zelfstandig. Hierbij maak je gebruik van internationale concepten die relevant zijn voor de lokale markt en werk je samen met de Culinary Advisor om lokale content te creëren. Dit doe je zowel offline als online. Je richt je binnen foodservice op alle kanalen: van horeca, convenience en bakkerijen tot cateraars en groothandels. La Lorraine Bakery Group zoekt een ondernemende en zelfstandige Junior Marketeer Foodservice met een passie voor food. Iemand die van aanpakken weet en de ambitie heeft om door te groeien. Een achtergrond in foodservice en/of online marketing is een plus. Jij weet hoe je met de juiste concepten, marketing- en communicatieacties waarde kunt toevoegen aan de producten en hoe je professionele klanten enthousiasmeert.


Wat de organisatie biedt

  • Een veelzijdige marketingrol waarbij je verantwoordelijk bent voor alle communicatie binnen de foodservicekanalen
  • Een afwisselende combinatie van zowel offline als online communicatie
  • De mogelijkheid om onze online zichtbaarheid en relevantie naar een next level te brengen
  • Een rol waarbij geen dag hetzelfde is. Van het ontwerpen van de stand voor de Horecava, tot het ontwerpen van leaflets en het optimaliseren van de social-mediastrategie


Wie jij bent

  • 1+ jaar relevante, commerciële, werkervaring of een stage binnen food/fmcg
  • Kennis van online marketing en de foodservice-markt is een plus
  • Communicatief, overtuigend en creatief sterk
  • Ondernemend, zelfstartend, proactief, teamplayer, open, sociaal
  • Ervaring met projectmanagement is een pré
  • Goede beheersing Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling


Ideale match voor

  • Een gedreven en ambitieuze marketeer die snel wil leren en zelfstandig wil bouwen aan het neerzetten van inspirerende plannen voor de foodservicemarkt
  • Iemand die sterk is in het creëren van content en een passie heeft voor food

Waar je werkt

La Lorraine Bakery Group is een toonaangevende producent van bake-off producten in het hogere marktsegment met merken als Panesco en La Lorraine. Met een stevige passie voor bakken leveren ze alles van versgebakken brood en luxebroodjes tot patisserie en viennoiserie aan foodservice- en retailkanalen. De cultuur is er no-nonsense, pragmatisch en down-to earth.

Lees meer over La Lorraine

“In deze rol kun je veel leren en krijg je de kans om zelf proactief te bouwen aan inspirerende marketingcommunicatieplannen bij een open en ondernemende organisatie, waarbij jij je richt op een brede doelgroep in foodservice."
Inge Bos
Marketing Manager

Meer informatie? Vragen? Neem contact op.

Solliciteer op deze functie

Upload hier je gegevens en solliciteer.

© 2021 People Select Young Professional - Maliebaan 80A 3581 CW Utrecht - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04