(Junior) Account Manager
Wat je doet
Als (Junior) Account Manager ga je zorgen voor een boost in de sales voor een uitdagend klantenpakket. Met volop groeipotentie voor innovatieve producten als plantaardige kaas investeer jij in de relatie met de retailer en speel je snel in op de laatste marktrends. Daarnaast zorg je voor een solide groei van het bestaande assortiment met vijf gevestigde A-merken. Jij gaat aan de slag met jaarplannen, de promotieplanning, acties, categoriemanagement en hebt ook een aantal administratieve taken. Bel zoekt een P&L gedreven (Junior) Account Manager met goede analytische skills, die bruist van de plannen om de relatie met de retailers te verstevigen. Jij durft nieuwe dingen te proberen en bent resultaatgericht.
Wat de organisatie biedt
- Een salesrol waarin je af en toe risico’s mag nemen om groei te realiseren
- Een gevarieerd klantenpakket dat afhankelijk van je ervaring wordt bepaald
- Een compact en gedreven team en deelname aan multidisciplinaire projectteams
- Een rol bij een groeiende speler met veel aandacht voor duurzaam en verantwoorde voeding
- (Internationale) doorgroeimogelijkheden en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
Wie jij bent
- Minimaal 2 jaar saleservaring in FMCG of aan retailzijde
- Commercieel, ondernemend, P&L gedreven
- Goede onderhandelingsvaardigheden
- Analytisch en innovatief denkvermogen
- Leergierig, energiek, communicatief sterk, zelfstandig, eigenaarschap
- Goede kennis Nederlands en Engels
Competenties
- Plannen en organiseren, projectmanagement, voortgangsbewaking
- Onderhandelen
- Samenwerken
- Initiatief, zelfstartend
- Resultaat- en kwaliteitsgerichtheid
Over de organisatie
Met vijf gevestigde merken in de markt heeft Bel Nederland al jaren een stevige positie in merkkaas en het gezonde snacksegment. Iedereen kent wel de kazen van La Vache qui Rit, BabyBel, Boursin, Leerdammer en Port Salut. De organisatie wil samen met producenten, retailers, experts en consumenten vanuit een positief businessmodel actief bij te dragen aan de ontwikkeling van duurzame voeding. Het commerciële team bestaat uit ongeveer 15 personen.
Lees meer over Bel Nederland