Upfield - Plantaardig en duurzaam ondernemen
* Update: Door corona zijn de events van 2020 doorgeschoven naar 2021. Nieuwe data worden nog bekendgemaakt. *
Eric Arnoldussen is Commercieel Directeur Nederland bij Upfield en werkte daarvoor ruim 12 jaar bij Procter & Gamble, waar hij diverse rollen in sales en (trade) marketing had. Hij houdt van de startup sfeer die Upfield ademt sinds het in 2018 werd losgekoppeld van Unilever. Upfield is performance gedreven en heeft een hip kantoor boven de eigen productielocatie in Rotterdam.
Programma Upfield:
In 2018 werd de spreadscategorie van Unilever met klassieke merken zoals Becel en Blue Band verkocht en gingen deze verder onder de naam Upfield. In deze nieuwe onderneming leeft de ambitie om de grootste te worden in plantaardige voeding. Hun oliën en vetten worden breed gebruikt en aangeboden in zowel retail als foodservice. In de campagnes van Upfield lift het bedrijf slim mee op de consumententrend om steeds bewuster te kiezen.
Gezondheid en klimaat staan centraal in het bedrijf, maar hoe breng je dat verhaal goed over bij de consument? Op die vraag wordt ingegaan tijdens het bezoek van de Keukenleden aan deze innovatieve speler. Een dag die zal draaien om plantaardig en duurzaam ondernemen.