Arla Foods - Innovatie & Merkstrategie
* Update: Door corona zijn de events van 2020 doorgeschoven naar 2021. Nieuwe data worden nog bekendgemaakt. *
Bas Padberg is al bijna zes jaar Managing Director van Arla Foods en werkte daarvoor onder meer bij FrieslandCampina als Business Unit Manager en als Head of Trade en Marketing & Sales Director bij British American Tobacco. Hij houdt van de rol van challenger die Arla Foods in de markt heeft en zorgt al jaren voor gestage groei en innovaties op maat.
Programma Arla Foods:
Het Zweeds-Deense Arla Foods is met een coöperatie van 10.000 melkveehouders over heel Europa een van de vijf grootste zuivelondernemingen van de wereld. Hun visie is om te bouwen aan de toekomst van zuivel door natuurlijke ingrediënten te gebruiken en traditionele voedingsbereidingswijzen toe te passen. Die producten winnen nationaal en internationaal regelmatig prestigieuze prijzen.
Innovaties en sterke merken staan centraal tijdens het bezoek van de Keukenleden aan Arla Foods in Nijkerk. Padberg vertelt hen over de uitdagingen waar een zuivelbedrijf anno 2020 voor staat en hoe Arla ervoor zorgt dat ze relevant blijven. Het succes van Skyr komt aan de orde, maar ook horen de leden alles over de laatste trends in zuivel en hoe de coöperatie hier slim op in weet te spelen.