AH Media Services - Insights driven retail media
* Update: Door corona zijn de events van 2020 doorgeschoven naar 2021. Nieuwe data worden nog bekendgemaakt. *
Maurits Priem is sinds 2020 Vice President bij Albert Heijn Media Services. Hij heeft de Keukenleden uitgenodigd voor een kijkje in de keuken bij dit onderdeel van Nederlands grootste supermarktketen. Maurits was eerder onder meer Commercial Director Benelux bij Essity/SCA, Managing Director bij Scoupy en heeft diverse rollen bij KraftHeinz bekleed, waaronder die van Director Foodservice. In zijn nieuwe rol als Vicepresident begeeft hij zich op het snijvlak van supermarkten, media en data.
Programma AH Media Services:
Albert Heijn Media Services biedt merken de mogelijkheid om dagelijks miljoenen consumenten te bereiken. Met media binnen alle fasen van de shopper marketing funnel: van oriëntatie tot en mét het moment van aankoop. Van instore communicatie tot sampling, van display bannering tot getargete mailings. Daarmee overbruggen ze het gat tussen traditionele media en het moment van aankoop.
Centraal tijdens dit event staan de trends en ontwikkelingen op het gebied van retail media en consumer insights. Ook krijgen de Keukenleden meer te weten over de unieke samenwerking die hun omnichannel service mogelijk maakt met hun leveranciers. Maurits vertelt hoe de organisatie ervoor zorgt dat de zichtbaarheid en relevantie verhoogd kunnen worden in deze tijd waarin consumenten een overload aan reclame ervaren.