https://peopleselect.nl/opdrachtgevers/the-insiders/
People Select

The Insiders

Word of mouth

Consumenten hebben het meeste vertrouwen in de aanbevelingen van anderen: vrienden, familie, collega’s, maar ook in de vorm van reviews of online video’s bijvoorbeeld. Meer dan ieder ander (media)kanaal! The Insiders is wereldwijd marktleider in het stimuleren van aanbevelingen voor producten of diensten, in de vorm van Word of Mouth Marketing. Steeds meer marketeers ontdekken deze effectieve marketinginzet. Zo werkt The Insiders samen met onder meer Nestlé, Johnson & Johnson, Philips, L’Oréal, P&G, Arla, Ferrero, Samsung, Unilever, Danone, Reckitt Benckiser en nog veel meer.

 

Brand Ambassadors

The Insiders is gestart in 2009, en is inmiddels actief in Latijns-Amerika, Noord-Amerika en Europa. Binnenkort start The Insiders ook in Azië. The Insiders brengt mensen en merken op effectieve wijze met elkaar in contact en werkt daarbij met een eigen community van invloedrijke consumenten: brand ambassadors die producten en diensten ontdekken, en hun ervaringen op overtuigende en authentieke wijze delen met hun omgeving: in persoonlijke gesprekken én online, bijvoorbeeld in de vorm van reviews of social media posts. Inmiddels zijn wereldwijd al 2.5 miljoen consumenten aangesloten!

 

Barrières doorbreken

Een oprechte productervaring vormt altijd de basis van alle campagnes, waarbij The Insiders door educatie en engagement in staat zijn om barrières te doorbreken die consumenten ervaren om producten of diensten te ontdekken, bijvoorbeeld op het gebied van relevantie, credibiliteit en superioriteit. Naast krachtige aanbevelingen en overtuigende reviews, leveren campagnes ook een schat aan User Generated Content, Consumer Insights en hoge ROI op. Om de effectiviteit van Word of Mouth Marketing aan te tonen werkt The Insiders samen met o.a. Nielsen, IRI en InSites Consulting.

 

Wereldwijde expertise

Met meer dan 650 campagnes wereldwijd beschikken ze over de expertise om voor iedere marketinguitdaging een creatieve en geavanceerde tailor-made oplossing te bedenken. Dat steeds meer marketeers hiervan overtuigd raken blijkt onder andere uit de snelle groei. Ze hebben inmiddels kantoren in Antwerpen, Barcelona, Bogotá, Buenos Aires, Düsseldorf, Parijs, Lausanne, Lima, Londen, Mexico DF, Milaan, Moskou, New York, Rio de Janeiro, Santiago en São Paulo. De Nederlandse markt wordt bediend vanuit hun kantoor in Oosterhout.

© 2018 People Select - Dorpsstraat 74 3732 HK De Bilt - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04