https://peopleselect.nl/opdrachtgevers/tastybasics/senior-brand-manager/
People Select
Vacature ingevuld

Senior Brand Manager

4+ jaar
Aalden | 02 aug

Functiebeschrijving

TastyBasics is leverancier van food producten met onbewerkte en natuurlijke ingrediënten die passen in een gezonde leefstijl, zoals muesli, crackers en tussendoorrepen met minder koolhydraten en zonder toegevoegde suikers (winnaar Jaarprijs Goede Voeding 2020). Als Senior Brand Manager ga jij 360° aan de slag met de merkidentiteit van TastyBasics en vertaal jij een vernieuwde branding inclusief communicatie- en activatiestrategie door in alle kanalen. Jij denkt mee over de lange termijn koers en maakt frisse communicatieplannen om de ambitieuze groeidoelen te verzilveren. Op dit moment loopt een uitgebreid merk- en shopper-onderzoek dat de basis gaat vormen voor een rebranding, die in januari 2023 live moet gaan. Een van de focuspunten daarbij is om een prominentere plek in het winkelschap te verkrijgen, zodat het purpose gedreven merk meer bekendheid en zichtbaarheid krijgt. De Senior Brand Manager coördineert het al in gang gezette innovatieproces en werkt voor een succesvolle oplevering van dit omvangrijke project nauw samen met collega’s van verschillende disciplines en met externe bureaus.

TastyBasics zoekt een proactieve en ervaren Senior Brand Manager die van aanpakken houdt en zelfstandig de bekendheid en positionering naar het gewenste niveau tilt.


De organisatie biedt

  • Een brede en zelfstandige Senior Brand Manager-rol waarin jij als eigenaar een vernieuwde merkidentiteit vormgeeft en 360°verder ontwikkelt
  • Werken bij een hard groeiende, purpose gedreven innovatieve organisatie
  • Een on trend portfolio met gezonde en voedzame producten
  • Een jong, professioneel en gedreven team dat focust op gezond en sportief samenwerken
  • Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en je verbreden in het vak door mee te groeien met het merk


Kandidatenprofiel

  • 4+ jaar ervaring in brand management, bij voorkeur in food/FMCG
  • Aantoonbare ervaring met retail én met online/digital marketing en social media
  • Kennis van strategische marketing- en portfolio-ontwikkeling
  • Sterke communicatieve, analytische en projectmanagement skills
  • Zelfstandig, proactief, ambitieus, creatief, leergierig, flexibel
  • Affiniteit met gezonde voeding
  • Uitstekende beheersing Nederlands en Engels


Competenties

  • Eigenaarschap
  • Plannen en organiseren, projectmanagement, voortgangsbewaking
  • Stakeholdermanagement
  • Visie en strategie
  • Samenwerken
  • Initiatief, zelfstartend

 

Lees ook het Werken bij TastyBasics-interview waarin Johan Veld een kijkje achter de schermen geeft.

Over de organisatie

TastyBasics is een snelgroeiend Nederlands merk dat gezonde voeding van onbewerkte, natuurlijke ingrediënten maakt. Hun missie is om Nederland gezonder te laten eten, want: wie gezond eet voelt zich fitter en energieker. Het marktaandeel en de omzet van de organisatie groeien hard en dat komt door het on trend assortiment van favorieten in de ontbijt- en lunchcategorie. De cultuur is er nuchter, informeel, dynamisch en ambitieus.

Lees meer over TastyBasics

“Bij TastyBasics werk je in een goede teamspirit aan het neerzetten van de toekomst van dit on trend merk, ben je breed verantwoordelijk en ben je onderdeel van een organisatie die jaarlijks met meer dan 50% groeit.”
Johan Veld
Commercieel Directeur

Meer informatie? Vragen? Neem contact op.

© 2022 People Select - Maliebaan 80A 3581 CW Utrecht - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04