https://peopleselect.nl/opdrachtgevers/superunie/marketing-director/
People Select

Marketing Director

Marketing Director
10+ jaar
Beesd | 05 apr

Wat ga je doen?

De Marketing Director ontwikkelt een visie en strategie voor de eigen merken en zorgt daarmee voor een verstevigde concurrentiepositie voor de Superunieleden. Een effectieve en gedragen marketingstrategie staat aan de basis van het doorontwikkelen van het eigen merken-assortiment en relevante categorieën, en het bepalen van de positionering. Daarbij heb je als meewerkend voorman/-vrouw de regie over het gehele proces, van idee tot introductie voor zowel innovaties als bestaande producten. De Marketing Director is een bruggenbouwer die alle interne en externe stakeholders weet te overtuigen om te investeren in vernieuwende productontwikkeling, communicatie en activaties. De afgelopen tijd is er een stevige basis gelegd voor het eigen merk g’woon. Nu is het zaak de groei door te zetten, het assortiment verder te optimaliseren en ook de andere eigen merken verder te ontwikkelen.

Superunie zoekt een krachtige en verbindende manager met retailkennis en brede marketingervaring. Jij hebt de know how en persoonlijkheid om draagvlak te creëren voor de eigen merken bij de Superunieleden, zodat op het juiste moment geïnvesteerd wordt in innovaties. Je bent verantwoordelijk voor een aanzienlijk budget. Strategieën vertaal je in operationele plannen voor op de winkelvloer en in ATL/BTL campagnes. Daarnaast investeer je volop in het motiveren en coachen van je marketingteam. Jullie halen gezamenlijk winst uit data en trends en zorgen dat de eigen merken relevant en up to date zijn. Jij manifesteert je daarbij daadkrachtig, overtuigend en ledengericht. Ervaring met data en/of trade marketing is een plus.


Wat biedt de organisatie jou?

Een invloedrijke en strategische rol als Marketing Director waarbij de resultaten van jouw werk zichtbaar zijn bij maar liefst dertien retailers. Brede marketingtaken in combinatie met een coachende en sturende leidinggevende rol. Een spilfunctie bij de conceptontwikkeling voor een zeer breed en continu innoverend portfolio.


Jouw ervaring

  • Minimaal 10 jaar ervaring in marketing in retail/food
  • Ervaring met conceptontwikkeling in consumer goods
  • Ervaring met communicatie strategie en ATL/BTL campagne ontwikkeling
  • Ruime leidinggevende ervaring
  • Verbindend, overtuigend en sterk in stakeholder management
  • Sterke visie en conceptueel vermogen

Solliciteer op deze functie

Upload hier je gegevens en solliciteer.

© 2019 People Select - Dorpsstraat 74 3732 HK De Bilt - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04