Global Marketing Manager Liqueurs
Uitdaging
Marketingstrategie en -visie ontwikkelen voor de premium merken van een snelgroeiend, internationaal drankenbedrijf.
De functie
De Global Marketing Manager Liqueurs bepaalt de langetermijnvisie en strategie voor de premium likeuren en specialty brands van De Kuyper. Jij ontwikkelt en implementeert een toekomstgerichte visie en in die lijn positioneer je de merken. De Global Marketing Manager Liqueurs is van begin tot eind verantwoordelijk voor het complete communicatieplan en daarmee onder andere alle ATL communicatie.
De Kuyper zoekt een ervaren allround marketeer met bewezen ervaring in Consumer Marketing en marktonderzoek. Kennis van New Product Development is een absolute plus. Jij bent sterk in het initiƫren van zowel geheel nieuwe concepten en innovaties, maar ook in het door ontwikkelen van bestaande concepten en line extensions. Samen met Customer marketing geef je richting aan lokale mediakeuzes en budgetten.
Deze rol is een ideale stap voor een Senior Brand Manager met een uitstekend gevoel voor het ontwikkelen van de business. Jij bent een communicatieve teamspeler met een creatieve geest en een heldere marktvisie. Je bent sterk in het maken van analyses en in projectmanagement. In deze functie rapporteer je aan de Global Marketing Director.
De kandidaat
Je hebt ruime en brede marketingervaring binnen de FMCG, met daarbij kennis van customer marketing en het positioneringen van merken. Je bent resultaatgericht, werkt gestructureerd en kunt goed plannen en budgetteren. Uitstekende kennis van het Nederlands en Engels.