https://peopleselect.nl/opdrachtgevers/jan/brand-manager-jan/
People Select
Vacature ingevuld

Brand Manager Jan

4+ jaar
Sliedrecht | 10 jan

Functieomschrijving

Als Brand Manager til jij het merk Jan naar een hoger niveau en heb je echt een allround marketingrol. Jij zorgt met scherpe marktanalyses, insights en consumentenonderzoek voor het ontwikkelen van de merkstrategie voor Jan en groei van family convenience (koelverse pannenkoeken, poffertjes en pizzadeeg) in Nederland. Het merk Jan is het visitekaartje voor deze hele categorie. Het brede takenpakket omvat onder meer het initiëren van innovaties en product- en verpakkingsontwikkeling, het schrijven van marketingplannen en budgetbeheer. In deze rol zorg je verder voor ATL en BTL activatie -, zowel online als offline, de focus ligt met name op TV, social media en activatie - en stuur je daarvoor diverse creatieve bureaus aan. Op strategisch gebied bied je ondersteuning aan de Marketing Director. Cérélia zoekt een zelfstartende en initiatiefrijke marketeer, met een trackrecord in merkdenken.


De organisatie biedt

  • Een afwisselende allround rol als Brand Manager bij de marktleider in family convenience
  • Vrijheid in het doorontwikkelen van het merk, ondersteund met online- en offlinecampagnes
  • Een rol bij een ambitieuze foodspeler die razendsnel groeit en vol inzet op duurzaamheid
  • Een enthousiast en betrokken team dat gedreven is om successen te realiseren
  • Doorgroeien in verantwoordelijkheden en taken, aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling


Kandidatenprofiel

  • Minimaal 4 jaar als Brand Manager in food/FMCG bij een A-merkspeler
  • Ervaring met ATL, social media, innovatie en consumentenonderzoek is een plus
  • Uitstekende communicatieve en projectmanagementskills
  • Zelfstarter, ondernemend, initiatiefrijk, flexibel
  • Conceptueel en creatief sterk, gevoel voor design en innovatie
  • Doelgericht, kwaliteitsbewust, teamspeler, enthousiast
  • Goede beheersing Nederlands en Engels, Frans is een pre
  • Een passie voor pannenkoeken, lekker eten en koken


Competenties

  • Plannen en organiseren, projectmanagement, voortgangsbewaking
  • Ondernemerschap en commercieel denken
  • Creativiteit
  • Markt- en klantgerichtheid
  • Overtuigingskracht en impact
  • Initiatief, zelfstartend
  • Betrokken teamspeler

 

Over de organisatie

Cérélia biedt een breed scala aan koelvers blader-, taart- en pizzadeeg, kant-en-klare pannenkoeken en poffertjes aan vijftig landen wereldwijd. Producten die overal worden afgestemd op de lokale smaak, cultuur en tradities. Ze houden van smaken en recepten die eerlijk en simpel zijn en zoveel mogelijk lijken op zelfgemaakte gerechten. Met focus op Private Label veroveren ze steeds terrein in foodservice, retail en co-manufacturing. Duurzaam ondernemen is belangrijk voor de organisatie, waar kansrijke initiatieven breed omarmd worden.

Lees meer over Cérélia

“Als Brand Manager Jan werk je voor een gaaf en snelgroeiend merk waarbij je van A tot Z verantwoordelijk bent en waarin je al je creativiteit en ideeën kwijt kunt. Geen idee is bij ons te gek. Cérélia is een ondernemende organisatie waar je kansen ziet en pakt, en waar geen dag hetzelfde is.”
Patricia van Harras
Marketing Director

Meer informatie? Vragen? Neem contact op.

© 2021 People Select - Maliebaan 80A 3581 CW Utrecht - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04