Datlinq

Datlinq is dé partner voor super slimme marktbewerking bij bedrijven als Redbull, Friesland Campina, Bavaria en Unilever. Iedere dag ondersteunen zij sales, marketing en insights professionals in de meest optimale route-to-market. Het doel: Bouwen aan distributie, zichtbaarheid en conversie, samen met de ondernemer. Voor salesteams biedt Datlinq de slimme apps Salesmapp en Data Outlet die ondersteuning biedt in het bereiken van deze doelen. Voor (digitale) marketing biedt Datlinq de Locatie Data Hub. Deze zorgt voor een “single view” op de locatie status.
De kracht van data, apps en nieuwe technologie
Resultaten van campagnes, e-commerce, grossiers en zelfs vrieskisten die zijn aangesloten op internet bieden een compleet beeld van de locatie. Advies en algoritmes geven richting aan de volgende campagnes. Alle medewerkers geloven in de kracht van (big)data, apps en nieuwe technologie om fabrikanten succesvol te laten zijn met hun merken. Het is een relatief jong bedrijf met een sterke ondernemersgeest.