https://peopleselect.nl/opdrachtgevers/coca-cola-europacific-partners/senior-manager-shopper-marketing-home/
People Select
Vacature ingevuld

Senior Manager Shopper Marketing - Home

6+ jaar
Rotterdam | 04 feb

Functiebeschrijving

Als Senior Manager Shopper Marketing – Home ontwikkel jij een sterke shopper marketingvisie voor en met Albert Heijn. Daarnaast ben je in deze leidinggevende rol verantwoordelijk voor het opstellen van strategische shopper marketing jaarplannen voor alle merken in het gehele Home kanaal. Jij coacht en begeleidt jouw team van 2,5 fte, zodat jullie je als onbetwist expert in het drink- en shopgedrag van de consument manifesteren. De categorievisie vertalen jullie door naar inspirerende activaties om de merken te laten groeien en de rotatie te verhogen. Dat geldt voor zowel de winkelvloer als online. Op basis van alle beschikbare data maak jij - samen met de klant – fact-based plannen, waarbij je snel inspeelt op trends en ontwikkelingen in shoppergedrag. Ook werk je aan seizoensgebonden/thematische plannen die groei stimuleren. Voor de executie heb je brede ondersteuning. Coca-Cola zoekt een klantgerichte, leidinggevende Senior Manager Shopper Marketing die vanuit een daadkrachtige visie inspirerende activaties en campagnes initieert bij en met

de retailer. Ruime ervaring met shopper/trade en/of channel marketing is een must, waarbij kennis en affiniteit met e-com een belangrijk onderdeel is om deze rol succesvol in te vullen, omdat je ook inspeelt op alle online touchpoints.

De organisatie biedt

  • Een senior rol die shopper marketing bij de grootste retailer combineert met leidinggeven aan een team
  • Grootse activaties initiëren en verantwoordelijkheid voor de jaarplannen voor het Home-kanaal
  • Werken met een iconisch merkportfolio en bijpassende budgetten
  • Een informeel, non-nonsens, enthousiast en gedreven team en een werkplek waar je je thuisvoelt
  • Fulltime rol met ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en diverse doorgroeimogelijkheden
  • Hybride (thuis)werkmogelijkheden


Kandidatenprofiel

  • 6+ jaar relevante werkervaring in trade/channel/shopper marketing in de FMCG
  • Actuele retailkennis en liefst ervaring met E-commerce en online (shopper) activaties
  • Leidinggevende ervaring
  • Strategisch denkvermogen, analytische vaardigheden
  • Daadkrachtig, klantgericht, hands-on, aanpassingsvermogen en uitstekende communicatieve en presentatievaardigheden
  • Goede beheersing Nederlands en Engels

 

Competenties

  • Leidinggeven en coachen
  • Plannen en organiseren, projectmanagement, voortgangsbewaking
  • Stakeholdermanagement
  • Eigenaarschap
  • Creativiteit
  • Overtuigingskracht en impact

Over de organisatie

Alleen al in Nederland worden elke dag ruim 7 miljoen drankjes van Coca-Cola geconsumeerd. Deze populaire frisdrankenfabrikant behoeft dus weinig introductie. Coca-Cola is een professionele en flexibele organisatie waar snel op nieuwe ontwikkelingen wordt ingespeeld en waar winstgevende groei en aandacht voor duurzaamheid hand in hand gaan.
Lees meer over Coca-Cola

“Next level online en offline shopper marketing, waarmee je samen met je team de shopper verleid tot het doen van een aankoop en waarde creëert voor onze Retail klanten.
Je hebt een passie voor diepgaande kennis van het drink- en shopgedrag van consumenten. Zodat je op basis van inzichten het juiste drankje aan het juiste moment verbindt.”
Thijs de Vos
Associate Director Customer Activation Home

Meer informatie? Vragen? Neem contact op.

© 2022 People Select - Maliebaan 80A 3581 CW Utrecht - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04