https://peopleselect.nl/opdrachtgevers/as-watson/crm-marketeer-kruidvat/
People Select

CRM Marketeer Kruidvat

4+ jaar
Renswoude | 23 jul

Functieomschrijving

Als CRM Marketeer bij  Kruidvat heb je een veelzijdige baan waarin volop ruimte is om te innoveren en te pionieren. Niet geheel onbelangrijk; je krijgt het mandaat en de vrijheid om belangrijke beslissingen te nemen. Je bedenkt en coördineert de klantgerichte (online) marketingactiviteiten en bent verantwoordelijk voor de diverse facetten binnen de campagnes. Zo kruip je in de huid van controller bij het in beeld brengen van de financiële gevolgen, heb je invloed op de keuzes die gemaakt moeten worden op basis van de data om de campagnes te optimaliseren, denk je na over de communicatie uitingen richting de klant en verplaats je je in de rol van jouw collega in de winkel. Alle facetten komen aan bod om zo de meest slimme acties in te zetten voor data-gedreven campagnes voor Kruidvat. In deze functie acteer je zowel op operationeel als strategisch niveau en ligt de focus op CRM en “Jouw extra voordeelkaart” in Nederland en België.

In de dagelijkse praktijk houd jij je onder meer bezig met:

  • Nog verder vergroten van het miljoenen aantal Kruidvat members door het optimaliseren van ons loyaliteitsprogramma ‘Jouw extra voordeelkaart’, in de winkel, online en in (eigen) media-kanalen;
  • Creëren en uitvoeren van gepersonaliseerde en omni-channel campagnes om zo de klantwaarde te verhogen;
  • Verder ontwikkelen en doorvoeren van een effectieve Customer Life Cycle-strategie;
  • Aanschuiven bij inkopers om CRM plannen te maken op categorie- en op merkniveau. Hiervoor schakel je direct met de grote leveranciers van Kruidvat als Unilever, Procter & Gamble en L’Oreal;
  • Het volgen van de nieuwe technische ontwikkelingen achter CRM. Samen met interne en externe partijen bekijk jij de mogelijkheden om deze te implementeren in de systemen en processen;
  • Het coördineren en beheren van de jaarplanning van de commerciële klantgerichte activiteiten en campagnes.

De organisatie biedt

  • Een rol op ‘Champions League’-niveau in CRM bij een succesvolle internationale organisatie die continu in beweging is en waar met mooie merken gewerkt wordt.
  • Een informele, no-nonsense manier van werken: resultaat telt, maar vooral ook respect voor elkaar en een goede sfeer.
  • Veel mogelijkheden om te ondernemen en impact te maken
  • Een professionele, pragmatisch ingestelde organisatie waar medewerkers enthousiast zijn om aan de top te blijven
  • Een prijswinnend HR beleid met vele mogelijkheden voor training, opleiding en doorgroei

 

Kandidatenprofiel

  • Minimaal 4 jaar ervaring als Customer Marketeer of CRM/Loyalty Marketeer, waarbij je aantoonbare ervaring hebt opgedaan met data-gedreven marketing.
  • Je bent bekend met CRM, (email)campagnes en loyaliteitsprogramma’s voor consumenten en bijbehorende campagne tools (Adobe).
  • Verbindende, communicatief sterke persoonlijkheid
  • Ondernemend, strategisch en stressbestendig
  • Ijzersterk in organiseren en projectmanagement en je kunt vele ballen tegelijk hooghouden

 

Competenties

  • Plannen en organiseren
  • Projectmanagement
  • Eigenaarschap
  • Initiatief
  • Resultaatgerichtheid

Solliciteer op deze functie

Upload hier je gegevens en solliciteer.

© 2020 People Select - Dorpsstraat 74 3732 HK De Bilt - info@peopleselect.nl - 030 63 739 04